Olisi kiva, jos jättäisit myös kommentin käynnistäsi :)

Muistathan, että kuvat ovat minun, etkä kopioi niitä ilman lupaani.

perjantai 14. maaliskuuta 2014

Sorvausta

Mieheni osti minulle puusorvin joululahjaksi jokunen vuosi sitten. En ollut koskaan ennen sorvannut, mutta mieheni näytti, miten se tapahtuu ja siitä se pikkuhiljaa lähti. Ensimmäinen kynttilänjalkani oli roskapuusta sellainen harjoituskappale, mutta se koristaa kotiani. Siinä on pieniä lohkeamia, mutta minulle se on tärkeä. Minulla ei ole ollut kolmeen vuoteen aikaa sorvailla muiden rakennuskiireiden vuoksi, mutta nyt päätin taas aloittaa.



Tässä jo hieman aloittelua



Tällainen siitä sitten tuli. Keltainen, kun pääsiäinen on tulossa.



Ja tässä kaksi viimeistä tekelettä.

4 kommenttia:

  1. Sä oot kyllä sellanen monitoimi nainen, todella hienoja kynttilänjalkoja tuli!!
    Mullakin kaksi Liisan tekemää kotona :)

    VastaaPoista
  2. Ne minun sulle antamat oli kanssa niitä ensimmäisiä, joten ei niitä voi kauheasti kehua, mutta nyt alkaa sujumaan.

    VastaaPoista
  3. Selasin koko blogin läpi ja nää ihanat kynttilän jalat ihastutti monessa kuvassa ja niitä kuolailin että mistä tollasia saa. Ja nyt paljastu että oot ite ne tehny! Saat olla kyllä ylpeä monipuolisista taidoistasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Niitä on jo tullut tehtyä useitakin kappaleita kavereillekin. Minä kokeilen kaikkia mahdollisia materiaaleja tehdä. Joskus onnistuu joskus ei.

      Poista