Olisi kiva, jos jättäisit myös kommentin käynnistäsi :)

Muistathan, että kuvat ovat minun, etkä kopioi niitä ilman lupaani.

tiistai 30. syyskuuta 2014

DIY Kengänlestien tuunaus







Olen kauan etsinyt vanhoja kengän lestiä ja vihdoinkin sellaiset bongasin kirpparilta. Nämä eivät ehkä ihan olleet sellaiset, kuin haaveilin, mutta saavat kelvata.



 


Tällaisilta ne näyttivät. Olivat melko kuluneet. Moni ei olisi tehnyt noille mitään, mutta minulla ei ole niille sinänsä mitään arvoa, niin tietysti minä tuunailin niitä. Ensimmäiseksi minä hioin lakat pois.



Maalasin lestit ja sen jälkeen hioin maalia pois, jotta saisin vähän vanhan näköistä. Jonnekin seinälle ne päätyvät.

 

2 kommenttia:

  1. Harvinainen löytö. Näitä olen myös yrittänyt etsiä äidille, kun huovuttaa tossuja...
    Eipä ole tullut vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen myös etsinyt pitkään eivätkä nämäkään olleet sellaiset, mitä todella etsin, mutta saavat kelvata. Mikäli löydän vielä ihan ne mitä etsin, niin nuo saavat mennä saunaterassin seinälle. Rompetorilta saattaa löytyä tuollaiset, jos sellaisia on lähistöllä.

      Poista