Olisi kiva, jos jättäisit myös kommentin käynnistäsi :)

Muistathan, että kuvat ovat minun, etkä kopioi niitä ilman lupaani.

keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

Tarjottimen tuunaus



Minun piti kokeilla vielä tätä minun krakelointiainettani ja tälläinen lopputulos siitä tuli.


 Tämän kamalan tarjottimen olen joskus ostanut kirpparilta ihan sillä tarkoituksella, että minä sen tuunaan  joskus. Nyt oli sen aika. (Minun piti tuunata myös tuo pahvinen pullopurkki, mutta sen päällyste ei oikein tykännyt maalista).




Käytin tähän samaa Plus- merkkistä krakelointiainetta, kuin tuossa edellisessä postauksessani. Puhdistin tarjottimen, maalasin harmaalla vesiliukoisella maalilla ja kuivatin pari tuntia. Krakelointiaine päälle ja jälleen pari tuntia odottelua. Lopuksi   valkoinen vesiliukoinen maali päälle.



Ostin joskus näitä ruusutarroja Tallinnan askartelukaupasta. Nämä ruusut hinkattiin pienellä tikulla kiinni tarjottimeen. Taidan lakata tarjottimeni vielä vesiliukoisella lakalla, jotta ruusut eivät vain lähde irtoilemaan käytössä.



Siitä tulikin romanttinen tarjotin.

Toivotan Jennin tervetulleeksi blogiini.

                              Terkuin Liisa



20 kommenttia:

  1. Ihana. Todellakin romanttinen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kirsti :) Kun ikää tulee lisää, niin ruusut lisääntyy...

      Poista
  2. Kyllä tuli kaunis ja kaunis on myös tuo edellisen päivityksen ikkunanpoka 😊

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos Tanni :) Mitenkähän sitä onkaan menossa koko ajan niin romanttiseen suuntaan :D

      Poista
  4. Kaunis tarjotin. Tuo krakelointitekniikka on niin kivaa. Olen joskus tehnyt rasioita ja purkkeja mm.

    VastaaPoista
  5. Siitä tuli ihan täydellinen. Itsekkin jonakin vuonna tuli noita tarjottimia tuunattua itselle ja ystäville. Ihanaa viikonloppua Lissu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kaisa :) Tämä on kyllä lähtenyt ihan lapasesta. Olen niin rakastunut tähän krakeloituun pintaan.

      Poista
  6. Aivan mahtava ja kaunis tarjotin (:

    VastaaPoista
  7. Kiitos ma-te :) Tuleekohan tarjottimeesi ruusuja. Tämä on villi veikkaus :)

    VastaaPoista
  8. Hyvin krakeloitui, oikein sopivan rouhea lopputulos!

    VastaaPoista