Olisi kiva, jos jättäisit myös kommentin käynnistäsi :)

Muistathan, että kuvat ovat minun, etkä kopioi niitä ilman lupaani.

keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Projektia pukkaa

Voi miten olen täpinöissäni...

Eilen löysin kivaa tapettia ja päätin pistää eteistä uuteen uskoon. Minulla alkaa loma, kunhan jaksan vielä pari päivää käydä töissä. Sitten pääsen remontoimaan.

Minulla vain tahtoo nuo hommat eskaloitua, mutta onneksi minun mieheni on jo niin tottunut siihen.

Seuraava projekti on terassimme ja kunhan saan sieltä kalusteet pois, niin alan maalaamaan arkkua ja laittamaan uusia kalusteita. Kiertelimme melkein kaikki mahdolliset huonekaluliikkeet, mitä kaupungistamme löytyy ja koeistuin kaikki mahdolliset rottinkituolit, mutta sitä mitä etsin, ei tuntunut löytyvän. Mutta tänään vihdoin löysin etsimäni ja myös mieheni tykästyi niihin. Tiesin heti, että tässä ne on, eikä tarvitse enää etsiä. Tilasin Big mama -rottinkituolit ja tietysti valkoiset. Jospa saisin ne ja jotakin tehtyäkin terassilla ennen vappua.

Tässä netistä napattu kuva siitä Big Mamasta.. Aivan ihanat istua ja olihan ne aika hintavatkin.




Kunhan nämä projektini saan valmiiksi, niin uudet jo odottaa....toivottavasti vain ilmat lämpenee...

 

3 kommenttia:

  1. No on kyllä ihanan näkönen tuo big mama, siihen saattaa isompikin ahteri mahtua ;)

    VastaaPoista
  2. Mulla on toi tuoli kuistilla, tosin erivärisenä :) -Saija

    VastaaPoista