Olisi kiva, jos jättäisit myös kommentin käynnistäsi :)

Muistathan, että kuvat ovat minun, etkä kopioi niitä ilman lupaani.

sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Alennusmyyntejä ja kirppistelyä






Pari iltaa meni uuden perennapenkin teossa, mutta onneksi sain sen vihdoin valmiiksi. Perennat odottivat penkkiin pääsyä kasvihuoneessa. Lisäksi sain miehen tädiltä pari ihanaa perennaa. Vielä penkin kukat eivät ole kukassa, joten en viitsi vielä edes kuvaa laittaa.


Hih, nyt kyllä päätös ei pitänyt. Olen sanonut, etten lähde alennusmyynteihin juoksemaan, kun en viitsi ja toisaalta en tarvitse mitään.
Mutta meille tuli viikonlopuksi vieraita ja ystäväni halusi lähteä alennusmyynteihin ja niin minä lähdin mukaan. Ensin löysin tuon sinivalkoraitaisen neuleen ja olihan siihen kiva ostaa kengät ja sitten tuli vielä valkoiset kaprit sekä musta neule.

Näin ne tarpeet kasvaa. Muutakin pientä tuli hankittua.


Pentikillä oli tietysti käytävä. Olen ihastellut eräitä silkkisiä sinertäviä tyynynpäällisiä, mutta niitä ei ollutkaan paikkakunnan Pentikillä. Ostin sitten tuota kangasta ja niistä pitäisi tulla uudet tyynynpäälliset sohvalle, kunhan saan tehtyä uuden sohvapöydän harmaasta vanhasta ladonlaudasta. Mutta kaunista on myöskin tämä kangas.




Ystäväni halusi myös kirpparille ja löysin sieltä nämä puuhelmet, joista aion tuunata itselleni hieman omannäköisemmät.




Mutta tämä oli vasta se oikea löytö. Olen kauan haaveillut löytäväni tuollaisen hiustenkuivaajan ja nyt se löytyi kirpparilta. Täysin toimiva ja hyväkuntoinen.


 

Ei kun paplarit päähän ja istuutumaan. Ei tarvitse enää föönillä kuivailla hiuksia. Minä olen niin innoissani tästä löydöstä ja maksoin siitä vain 10 euroa.




Sain ystäviltämme tuon ihanan Pentikin lyhdyn lahjaksi. Minähän olen kynttiläfriikki ja lyhtyjä ja kynttilänjalkoja meiltä löytyykin runsain mitoin.

 

 


 
 Vielä Juhannusruusut kukkivat. Pensaat ovat aivan valkoisenaan kukkia, mutta muutaman päivän päästä varmaan paras kukinta alkaa olla ohi.
Mukavaa viikkoa sinulle....
 

10 kommenttia:

  1. Oi kun kivoja vaatteita oot löytänyt ja noi tennarit on kyllä ihanat :) Mun juhannusruusut vasta aukes perjantaina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuon äskeisen kaatosateen jälkeen taitaa juhannusruusut olla entisiä ainakin minulla :(

      Poista
  2. Hauska tuo hiustenkuivaaja. Oikeinko aiot sitä käyttää vai tuunaatko siitä jotain?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ehdottomasti aion käyttää. Minulla on niin paksut hiukset, vaikka ovatkin lyhyet, etten niistä saa mitään pelkällä föönillä ja käytän paplareita. No tulisihan tuosta vaikka lampunjalka, mutta en tosiaan aio sitä tuunata mitenkään.

      Poista
  3. Siis ihan huippulöytöjä olet tehnyt ja tuo hiustenkuivaaja on ihan superlöytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin oli. Hiustenkuivaaja on koekäytetty ja aivan loistava :) Se on aivan kuin uusi.

      Poista
  4. Aika mahtavan kuivaajan löysit! Tein myös lauantaina kirpparikierroksen, mutta tyhjin käsin tulin takaisin. Aina ei tärppää. Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina ei tee löytöjä. Mukavaa viikkoa myös sinulle!

      Poista
  5. Enpä olisi arvannut, että noita hiustenkuivaajia enää edes löytyy. Hieno löytö!

    VastaaPoista