Olisi kiva, jos jättäisit myös kommentin käynnistäsi :)

Muistathan, että kuvat ovat minun, etkä kopioi niitä ilman lupaani.

keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Romanttinen iltapala kahdelle

Niin se on taas viikko melkein pulkassa. Huomenna helatorstai ja minulla vapaa. Tosin mies menee töihin. Perjantai töitä ja sitten viikonloppuvapaa.
Mies oli ahkeroinut koko päivän pilkkomalla puita, joita kaadettiin. Päätin hemmotella häntä(kin) ja tehdä hänen lemppari-iltapalaansa.


Kuten olen kertonut, minulle on tärkeää kattaa kauniisti vaikka olemme vain kahden. Minähän olen astiafriikki ja kaapit on täynnä. Onneksi välillä pystyn luopumaan joistakin astioista, jotta uusia mahtuu.





Nämä viinilasit ovat Villeroy & Bochin. Sain juuri nämä kaksi kristallilasia mieheltäni vielä kun seurustelimme, koska hän tiesi minun tykkäävän viinistä. Kun hän ensimmäisen kerran tuli kylään luokseni näiden lasien kanssa, niin häneltä loksahti kyllä suu auki, kun hän näki, miten paljon minulla oli viinilaseja. No näitä on tämän jälkeen ostettu lisää, mutta hieman eri mallisia, muutoin aivan samaa sarjaa. Ja tietysti osasta vanhoista laseistakin on luovuttu.

 

 
 


Nämäkin lautaset ovat Villeroy & Bochin mallistoa ja ne on minun lempparilautaset. Vielä täytyisi saada samaa sarjaa pienemmät lautaset.
 



Tätä herkkua olemme jo nauttineet tänä keväänä kolme kertaa. Kylmäsavulohta, uusia perunoita ja piparjuurismetanaa (smetanaa, piparjuuritahnaa, ruohosipulia ja vähän merisuolaa).  Koskahan siihen kyllästymme, mutta ei ainakaan vielä.

1 kommentti: