Olisi kiva, jos jättäisit myös kommentin käynnistäsi :)

Muistathan, että kuvat ovat minun, etkä kopioi niitä ilman lupaani.

perjantai 24. heinäkuuta 2015

Tyylilyyli vai jotain ihan muuta


Tämä postaus on tehty sitten hieman huumorilla :)


Olen monta kertaa miettinyt, että mikä mielikuva teillä on minusta?
Nainen, joka heiluu aina näissä maalisissa vaatteissa ja kumisaappaissa maalisuti, porakone tai sirkkeli kädessään. No sehän on se toinen puoli. Mutta tämä ei ole aivan totta, sillä olen todellakin esteetikko ja minä olen kuin kotonani niin näissä remppavaatteissa kuin iltapuvuissakin. Vaikkakin näissä kuteissa minua enemmän näkee. No laitanpa muutaman kuvan niistä naisellisimmista juhlavaatteista, mitä kaapistani löytyy..


Kuten olen varmaan kertonut, olen melko musta-valkoinen vaatteiden suhteen, mutta juhla-asut minulla on mustaa.


Tämä mekko on siis uusin hankintani syksyn lomia ajatellen. Minne ne sitten suuntautuvatkin, niin tämä mekko tulee mukaan.

 Tämä on ollut yksi lemppariasustani ja toistakymmentä vuotta vanha, mutta mahdun hyvin vielä tähän mekkoon, vaikka en ole sitä pitkään aikaan pitänytkään. Mutta voin ottaa sen koska tahansa käyttöön ja se tuntuu kuin uudelta taas.


Tätä hame-toppiasua olen myös pitänyt todella paljon, enkä ole siihen kyllästynyt.

Tätäkin mekkoa olen pitänyt todella paljon ja siitä on jo vuosia, kun olen sen hankkinut. Matkalla mukava, eikä rypisty.

 Tämäkin hame toppi -asuni on jo monta vuotta vanha.

 Housut ostin jokunen vuosi sitten ja yläosa on uudempi hankinta. Mutta ovat aivan kuin samaa sarjaa.

Tämän silkkipuvun teetin ammattiopistolla jokunen vuosi sitten. Silkin työkaverini toivat minulle vuosia sitten Kiinasta ja kangas oli vuosia kaapissa, kunnes teetin siitä mieleiseni mekon. Tämä onkin ainoa juhla-asu, joka on sininen.

En osta juhla-asuiksi koskaan mitään kertakäyttövaatetta, vaan ajatonta, mitä tiedän vielä pitäväni monen vuoden jälkeenkin.Onneksi painoni on pysynyt kurissa, joten mahdun hyvin vielä vuosia vanhoihin vaatteisiin. Laatua ja ajatonta, se on minun mottoni.

Näihin tunnelmiin Liisa



17 kommenttia:

  1. Todella hienoja juhla-asuja, suosikkejani ovat varsinkin ensimmäinen mekko ja housuasu, jonka topin yksityiskohta on huikea!

    VastaaPoista
  2. Ensimmäinen ja viimeinen asu ovat upeita. Ottaisin heti.
    Minulla on vähän sama juttu tuon pukeutumisen kanssa. Kotona kuljen usein rönttäkamppeissa, koska remontoin, hoidan pihaa tai kuljen metsissä koiran kanssa. Töissä olenkin sitten sävysävyyn mekkoihminen. Olemme siis moniulotteisia naisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuon viimeisen pukuni olenkin ristinyt merenneitomekoksi, koska sen helma menee vähän kellolle, koska siinä on tyllialushame alla.

      Poista
  3. Jo kotisi sisustuksesta olen päätellyt, että juhlapukeutumisesi on upeaa ja nämä kuvat vahvistivat sen :-) Työvaatteet puuhasteluissa ja puutarhailuissa ovat meillä useimmilla kaukana tyylikkyydestä, mutta ovat tarkoituksenmukaisia ja työn touhussa rähjääntyneitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen kyllä ajatellut, että minua pidetään ihan metsäläisenä, vaikka kaupungissa asummekin, sillä niin paljon minä olen kotona noissa rönttävaatteissa puuhastelemassa jotakin.

      Poista
  4. Onpa sinulla kauniita juhla-asuja. Eihän nuo päällä rönttähommia tietenkään voi tehdä, joten joka naisen karderobiin kuuluu ehdottomasti myös rönttävaatteet ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Leena! Eihän sitä kovin usein juhlamekkoihin pukeuduta, mutta aina reissuilla on kiva pukeutua juhlavammin.

      Poista
  5. No jopas! :) Upea asuvalikoima, musta on kyllä taattu juhlaväri. Juhlia odotellessa... :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos ma-te <3 Onhan se kiva välillä laittaa ylleen muutakin nuo rönttävaatteet ja lähteä ulos.

    VastaaPoista
  7. Lyyli on aina tyylikäs - remppavetimissä tai juhla-asussa - kun ryhdillä kantaa asunsa :)
    Kauniita asuja kaikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Väkertäjä. Jotenkin tuntui, että tuon uuden mekon myötä piti laittaa kuvia, että en minä ihan mettäläinen ole.

      Poista
  8. Wauuu!!!! Oot kyllä upea mimmi!!! <3

    VastaaPoista