Olisi kiva, jos jättäisit myös kommentin käynnistäsi :)

Muistathan, että kuvat ovat minun, etkä kopioi niitä ilman lupaani.

sunnuntai 26. elokuuta 2018

Arvonnan voittaja






Tämä ihana kääntötarjotin sekä servettipaketti lähtevät uuteen kotiin.


 Arvonnan suoritti mieheni ja voittaja on Sirkku Heinonen. Onnea Sirkku! Laitatko minulle  osoitteesi, niin paketti lähtee sinulle. Kiitos kaikille osallistujille ja samalla toivotan uudet lukijat tervetulleeksi :)

Mukavaa alkavaa viikkoa toivoo Liisa



6 kommenttia:

  1. Paljon Onnea Voittajalle!!

    Eipä noin hienoa tarjotinta,joka pirtin pöyällä olekkaan:)
    Minä näin unta toissa yönä,että voitin tuo tajottimen:)ja sinä henkilökohtaisesti toit:) sen minulle:)) Ison puskan keltaisia ruusuja sinulla toisessa kädessä:),Herätessäni "oli voittajan olo" :)
    niin paljon peukkuja pidin ,että uniinkin mokoma tuli:))

    Mukavaa elokuun viimeistä viikkoa,sinulle !

    VastaaPoista
  2. Onnea voittajalle ja Leppoisaa sunnuntai¬iltaa sinne❤️

    VastaaPoista
  3. On oikein mukavaa lukea ja katsella sinun kaiman tuunauksia ym. Minä en ole yhtä ahkera, koska minulla on monenlaista vaivaa. Mutta on mukava seurata mitä toiset tekee. Hyvää syksyä ja kauniita päiviä.

    VastaaPoista
  4. No todellakin onnea voittajalle, hieno palkinto!

    VastaaPoista
  5. Onnea voittajalle! Sirkku sai kivan palkinnon.

    VastaaPoista